torsdag 3 januari 2008

Fuck You And Have A Nice Day.

Jag är så kass på att blogga men jag ger det väl ett försök till, 2008 ska jag försöka blogga iaf några ggr i veckan, mest för att jag hört att det ska vara bra att skriva av sig och sen så kan man ju faktiskt läsa o få tillbaka massa minnen :D

Nyår tillbringade jag dom första timmarna hemma hos min kära vän linda, sen helt oväntat så blev vi hämtade av några smågrabbs. vidare till trädet där det inte var så livat, tur att vi hade varandra iaf :)
sista hånglet jag fick 07 var av linda (vilket kändes mkt bra att det var ifrån henne faktiskt)
första pussen jag fick var av linda också, och sen efter det så hade jag planer på att starta mitt år med gamla bekanta :)

sagt o gjort jag åkte till gällstad och hade det trevligt, träffade u-k.. KUL att hon visste att jag vart i usa o massa om det.
såg filmer, först oceans 13 eller ngt, okej film faktiskt. sen så tjatade jag till mig att vi skulle se the pursuit of happiness.. den var lååååång så jag sov mestadels av filmen och snarkade också tydligen:$ jag sov iaf i sängen jag skulle kunna bosätta mig sålänge jag hade det sällskapet.
imorses ville jag INTE kliva upp.. ännu en gång så önskar jag att man kunde stanna klockan.. kanske vrida tillbaka den eller ngt.


en klump i magen och sova hela tiden, och på köpet kanske tappa ett par hekton(Y)

Can we try again to start a new and lovely story
that will shine a ray of light upon our hearts
and bring back long lost glory
of how it used to be
baby you and me
convinced we were each others destiny

my heart cries out to you
you must forgive me
I've been dancing in the dark
I've been searching for a spark
of fire still burning
I believe we'll make it through
if you stand by me
we can weather any storm
and keep each other warm
as long as there's love.

Inga kommentarer: