söndag 6 januari 2008

never too late.

idag blev det ännu en dag då jag fick gå upp tidigt, fast idag var det mkt mkt lättare än de andra dagarna.. kan bero på att jag skulle upp o titta på fotboll kanske :)
klockan kvart över 9 så spelades första matchen och sen så flöt det på ganska bra faktiskt :) förlorade bara mot uifk, men det gör inte så mkt faktiskt:) i pausen så åkte vi ner o käkade på sibylla och med vi så menar jag Elin, Julia, Sofia, Nattis och ngn som jag inte uppfattade namnet på eller ngt :)
sen tillbaka upp till simhallen där jag fick mig en mkt trevlig pratstund med den dära grabben som skulle ignorera mig (han misslyckades rätt rejält med den saken) men det gör inte mig ngt. vilket fall som helst så slutade dagen i simhallen med att jag var skitglad.. dom vann iår igen! hur bra är dom inte^^, synd att edvin inte spelade mer..hade vart kul o se han spela mer än vad han gjorde. får väl skylla mig själv att jag inte orkade kolla KM :(

snart kolla film med papi, paradiset tror jag den hette. bye sålänge.

Inga kommentarer: