måndag 7 april 2008

matiga öronsnibbar & dålig andedräkt

Den lugnaste helg på mkt länge har just passerat (:
I fredags var jag faktiskt bara hemma o gjorde absolut inget alls, plöjde igenom en massa avsnitt utav greys^^ gick inte o la mig förrän kl 06.00 så när mamma kommer o väcker mig 11.20 lördagmorgon för att fråga om jag inte ska ut i det fina vädret o röja lite i trädgården med henne o mormor så ville jag bara dö. jag slapp som tur var att gå upp och kunde sova ett par timmar extra. vet inte hur jag bär mig åt för hur bra jag än tycker att jag planerar så får jag ändå stressa ^^ enda dåliga egenskapen jag har tror jag (: haha. vid halv 6 så körde iaf mamma mig till Fristad för att vi skulle hem till malin och fira henne, det bjöds på kanongod sallad med gott bröd till, jag åt alldeles för mkt som vanligt. sen blev det öl-spel med nya egna regler och tiden gick väldigt fort för rätt som det var så vare dags att springa till bussen :)
Jag o linda lämnade som vanligt de andra för att gå till träggan medans dom gick till xoy, väl på krogen så träffade vi en massa trevligt folk och kvällen var väl lika trevlig som alltid på det dära stället :)
och som alltid annars så äre donken som gäller när krogen stänger, jag hade inte förväntat mig att stöta ihop med v därinne men ah även denna lördagskväll slutade på trandared.
Söndagen var väldigt nice, vaknade vid halv 2 tiden låg o kollade på tv osv. sen så gick vi ner till k och låg där o kolla tv istället. när klockan blev mkt så drog jag o linda oss hemåt och på vägen hem så stannade vi för att köpa cola o chips o mumsmums. fettotjejer, men det var vi värda^^
nu får det gärna bli onsdag och jag vill gärna få ett glädjande besked och sen så får det ännu mer gärna bli helg. puss.

1 kommentar:

Linnéa sa...

du är sämst på att uppdatera :(