söndag 20 januari 2008

and I don't see those stars

Jag blir så fruktansvärt trött på alla deprimerade människor. okej visst ni mår dåligt, och om ni nu tror att det aldrig kommer gå över så ta livet av er då..
tror nog att många skulle må bättre av att slippa ert tjat :) och ja du förtjänar säääkert ngt bättre eller hur, du som är så mkt bättre än alla andra. om jag ska få lägga in
min åsikt där så förtjänar du inget annat än en påse hundskit. i början så gick jag på det och tyckte faktiskt lite synd om dig, sen så fick jag lite mer perspektiv på det
hela och kom på att så som du beter dig så förtjänar du inte alls ngt bättre! usch du är en jag verkligen hade velat placera på nordpolen långt ifrån civilisationen.

Helgen har varit trevlig på många olika sätt, det bästa var väl att jag fick en helg ledigt ifrån pappa. fick även tillbaka mitt älskade gamla rum. träffade massa nytt folk.
och evelina har kommit också fast vet inte om det har vart så trevligt. hon har varit sjuk och inte kunnat träffa mig. lite sur på den där bakterien som pajjade mina planer.


anyway, nu är jag tillbaka här i skogen.. jag o charlie ensamma. men jag har glass och godis. det mår jag bra utav. och musik. puss!

musik.. alvin skickade en låt till linda som verkligen fick mig att tänka på Jesper.. underbar låt.
och jesus vad kär jag har blivit i smashing pumpkins dom är great. och jag vill tatuera mig också. snart.
sara berättade en sak för mig igår som jag verkligen inte kunde tro om henne. men alla har vi väl hemligheter, hon är så söt.
och jag blev sugen igen, bara för att liksom !




Something Corporate - Konstantine

Inga kommentarer: