torsdag 10 januari 2008

when i close my eyes it´s you i see!

det suger att jag inte har ngt att göra, liksom inget att skriva här då ju :/
fast aa jag skulle ju kunna skriva ned vad jag tänker osv, men det tvivlar jag på att ngn orkar läsa så jag är snäll o besparar er det!

Jag gjorde en bra grej innan iof, jag ringde o sökte jobb. telefonförsäljare.
Och jag var helt övertygad om att han inte skulle svara men det gjorde han..
och skulle höra av sig imorn igen. och visst det vore gött med pengar, även om det inte är många
slantar man tjänar så är det ju mer än inget alls som jag nu har.
usch, jag vill verkligen inte ha telefonförsäljarjobb..

imorn blir det att åka hem till mamma en sväng iaf, pussa lite på sid. hämta lite andra kläder som jag egentligen inte har ngn nytta av alls men ändå :)



choklad skulle sitta fint nu.


snart vart själv i 4 dagar, cred till mig :) jag som knappt vågar vara själv hemma på nedervåningen :D haha! i helgen så får jag förhoppningsvis lite sällskap av sara iaf :)

Inga kommentarer: