torsdag 14 februari 2008

du kan få mig hur lätt som helst.

idag har magnus betner & björn gustavsson gjort min dag<3

och jag vill ha helg igen, jag börjar trivas med att vara aspackad o inte minnas alltför mkt ifrån kvällen innan. det hör till numera :) jag har fått nytt favvoställe, trägår´n i borås^^
kanske har varit pga folket, vet inte. jag vet inte alls mkt nuförtiden. konstant onykter jatack.

whitenightparty på kronan i lördags, jag o eve gjorde succe och jag trodde inte att 22åringar var så omogna.blä.
jag var full iaf, och det var gött tills morgonen efter.
mela kom till mig på söndagen, det var mys!

om 4 dagar mår jag bra. då ska jag hänga på ställen jag inte hänger på i normalt fall.
och varför kan inte allt bara vara som innan? nu vill jag bara skjuta alla. uh.

Inga kommentarer: