torsdag 21 februari 2008

life is beautiful !

Hiho, idag är första dagen i veckan som jag känner mig som en levande människa, gick upp någorlunda tidigt och fått lite gjort (: jag har börjat städa på mitt rum, ätit middag och solat!
veckan har gått fruktansvärt fort när jag legat o varit sjukling, hoppas att mela babe blir lite friskare så hon orkar med helgen med mig o linda! och kanske jesper (:

förra helgen på trägår´n var PUSS, träffade mimmi.. det var bäst.
sen var robin o emil där också! emil var sugen på mig och han bjöd mig på drink som jag fick svepa i panik när V kom o slet i mig att vi skulle hem(Y) jag lyckades fjäska o flörta med bartendern så jag fick drinken för 50 spänn.. inte illa, fast tror nog inte jag hade lyckats om jag var nykter^^
jag fick sova i minisoffan hemma hos K, meningen var att jag skulle dela normalsoffan med V, men han liksom bredde ut sig o lät som en jag vet inte vad så jag la mig i minisoffan:/
vaknade astidigt gjorde han o väckte mig oså blev det tvspel i ngn timma, jag sög o han vann hela tiden. fusk för han o K "är ju faktiskt bästa vänner så dom har ju spelat det ganska så många gånger ihop" haha! aja, sen vaknade dom andra, eller V väckte dem med sin papparazzi-lek och sen så hoppade han nog lite på dem också :D då kollade vi på antikrundan på tok för länge o sen åkte vi hem. Mela hade vart full brud o kollat fel på tåget också så hon fick åka med hem till linda igen^^,

anyway, så har jag en underbar bror ibland^^ på måndag är det han som köper en SwedenRock-biljett till mig :D kommer kännas så skönt att ha den där biljetten i handen och veta att man faktiskt kommer att komma iväg, bara hultsfredsbiljetten som ska kirras också. har ju lyckats få med eve dit iår, kommer bli kanonkul!

o ja just de, linnea kommer hit snart med..7 - 9 mars, det ska bli nice.. ska vi visa henne att tightbrallor o stort hår är OK och det är värt att åka med oss till SR hahaha.


Ge mig fredag nu nu nu nu!



Hemma hos K, fråga mig inte vad som händer!


Partner´s in crime

<3

Inga kommentarer: