måndag 10 mars 2008

Helgen..

händelserik helg. trevlig helg. rolig helg. tjockis helg. tjej helg.
Skulle nog kunna komma på massa fler men jag tror det blir bra mkt trevligare om jag berättar detaljer:D haha^^

Fredag - vaknar upp hos linda och börjar traska vidare till sjukhuset för att hälsa på mammsen, mina axlar gick sönder ett x antal gånger på vägen dit.. sen när jag väl kom dit så var det svårt att lämna henne där helt själv men iaf så fixade jag skjuts till resecentrum där linnea satt o väntade på mig :) grymt kul att träffa tjejen igen, vi gick vidare så dumpade jag henne på bion hos linda medans jag gick ärende. sen hämtade jag upp dem igen oså tillbaka till resecentrum och hämta mela:) som förövrigt hade lyckats att med att tappa bort saker o ting så det var tur att hon ens kom(Y) sen in till city för att köpa tjockissaker och sen vidare till resecentrum.. (att jag skrev detaljerat om vart vi gick osv är bara för att jag vill att alla ska veta att jag förmodligen gick lika mkt som jag i vanliga fall gör på 2 månader eller ngt den fredagen:o) När vi kom hem till linda så lagade vi tacos o käkade lite, sen bestod kvällen mest utav alfapet (där jag vann) oså massa andra spel som jag var ganska kass på faktiskt..men kul vare iaf. somnade ganska sent pga mitt o lindas alltid så seriösa nattprat:)

Lördag - Vaknar upp lagom till lunchen, som smakade mkt mkt bra! lax är yummie.
sen så började vi sakta men säkert att göra oss iordning..jag o linda var klara först vilket resulterade i en massa posebilder i spegeln på oss två^^ snygga tjejer. sen så skulle vi även få posa lite för mela eftersom hon ska använda oss i ngt projektarbete.. sen så började vi dricka lite och medans linda o linnea åkte för att hämta fia så satte jag o mela oss o målade med thilda och drack även lite bira :) sen anlände resten av gänget o vi satte på bäste skivan och började häva...
vi bestämde oss för att åka tidigt till krogen för att förfesta där, gick direkt till baren för att beställa en öl..jag fastnade där. sen så vet jag att de blev lite shotar..o lite öl och sen blev vi också bjudna på en cider..ah jag minns väl inte alltför mkt. v kom iaf, och han var kanonfull och spydde osv men han sa också en del trevliga grejjer. pusspåhonomibland. kvällen slutade som den gjorde men jag är nöjd. toknöjd, för jag har dom bästa vännerna man kan önska sig.
linnea, du är så varmt välkommen att flytta lite närmare oss för ditt sällskap får man inte nog utav:D mela litar jag redan på att hon kommer så fort skolan är slut:D fast sofia är ju lite kass o drar till hultsfred, aa men vi litar på att du har fest varje helg och att vi självfallet är inbjudna;) haha!


Söndag - mådde kasst.


och ge mig lite pengar oså.

1 kommentar:

Linnéa sa...

Vi borde iaf starta upp en Linnea-fond där folk får skänka pengar ås jag kan komma oftare! tackförasbrahelg.