måndag 3 mars 2008

every me every you.

lördagskvällen blev grejt, hur trevlig förfest som helst inne på bion.. gratis popcorn o godis (Y) sen så vidare till trägår´n där Linda kom in utan leg, vakterna kände igen henne sen gårdagen :D haha^^ tja stammisbrudarna:D förövrigt så betalade ngn randomkille mitt inträde och en annan jävla kille bjussa på allt inne på krogen, bartendern var generös o gav billig öl också, det gillar vi!
tappade bort linda ganska så fort när hon hängde med affe, haha. iaf så hittade jag elin :D och det var kulkul.. jag o elin går på toa kommer upp för första trappan och springer rätt in i Kristoffer, öhm han är glad o trevlig o kramas o säger hej, jag frågar vad han gör där o varför han inte är i trollhättan :D haha, vilket fall som helst så går vi upp jag släpar linda över golvet och ut på terrassen för att berätta vilka som kommit :) Går in igen o ställer oss vid ett bord varav kristoffer kommer o börjar prata om victor, och jag som för tillfället verkligen inte gillade honom var inte pepp på att träffa honom alls. speciellt inte efter det otrevliga telefonsamtalet vi hade kvällen innan. iaf, jag smälte väl när han började söta sig osv..kvällen slutade hemma hos kristoffer och det var trevligt, trevligaste efterfest på länge haha!
morgonen efter så drog victor ganska tidigt..jag låg o kollade lets dance repris..vilket jag alltid ser på när jag är där känns de som aja bättre än antikrundan haha:D
sen så fick jag liv i de andra 2, kristoffer hade abstinensbesvär efter snus så vi traska iväg till affären och sen när vi kom tillbaka så ville jag spela guitar hero, jag sög men klarade en låt på medium:D han själv skulle stajla o självklart ha på hard. tönt. sen blev vi hungriga o gick till stan o köpte chips o cocacola, bra mat tänker ni..men vi käkade faktiskt pizza när vi kom hem också:D haha nyttiga tjejerna.

och nu kan en del killar bara dö. dö. dö.

Jag vill ha ett arbete och en egen lägenhet.. eller jag vill ha en lägenhet med lindis, bara för hon är min babe och den enda jag skulle kunna tänka mig att bo med just nu faktiskt:) puss på henne hon är bäst! förövrigt så saknar jag mela lite också. eller aa ganska mkt. hiho.

Mimmi ringde mig igår, hon är så sööt..och jävligt bra också för den delen. gött att hon fixar bra saker förövrigt^^




http://youtube.com/watch?v=4ZDCJ4d8nMk

2 kommentarer:

Chilisex sa...

jag vill också bo med er:(

robertnilsson sa...

sorry att jag inte svarade när du ringde, men så äre ibland :P
du får väl se till att gå iväg nånstans så man kan prata med dig när du är på trägårn o super istället ;) hehe
puss