söndag 30 mars 2008

puss.

kass jag är på att skriva, har haft fullt upp denna veckan.. verkligen^^
Iaf, jag var på maskeraden tillsammans med linda, blev inte mkt till utklädnad men oj vad kul vi hade det, dom 2 som roade mig mest o bäst var min vapendragare oså Pettson. Det blev mkt mkt alkohol, ringde till v och har inte en aning om vad vi pratade om riktigt förutom att han saknade mig osv, haha. besviken på mig själv som missade när han ringde senare:/ iaf, kvällen blev bra.

måndags kan jag inte minnas vad jag gjorde, tror jag åkte till min käre moster.
tisdag var jag hos mormor, fick samtal som gjorde mig happy. sen kom linda, vi hyrde vidrig/skum film och käka japanmix.
onsdag gick vi upp tidigt o begav oss till ullared med 2 snattrande småtjejer oså min moster, inhandlade mig -hårspray,hårnålar,trosor,avfärgning,tuggummi,baconsnacks,deo,plåster,kammar oså ett par skor!
torsdag blev det visst utgång och vi hamnade på xoy, där även k & a befann sig, kvällen bestod av goda drinkar, ett par förstörda byxor, och serius talk med k :) ska även nämna att linda förmodligen fick men för livet när a försökte impa genom att visa sitt kön för henne:D och snälle kling körde mig o linda hem..hade han inte gjort det vet jag bannemig inte om jag hade dött. fya!
fredag var tanken att jag skulle vara hemma, men mimmi ville ha mitt sällskap så jag åkte till henne och för ovanlighetens skull får vi rycket o ändrar planerna i sista sekund, det blev ett jävla krångel med leg osv, vi kom in utan att visa osv ändå. så kvällen blev ok. shanty town är inte värt.
lördag blev det förfest hos frida med goa tjejer och gulliga samtal, sen bussresa med gulligt folk sen trägårn som var okej, jag var städad o lugn denna gång:D haha, dryga brudar de finns död åt dem. sen så ska jag väl inte glömma o berätta att min kära mami dök upp på krogen för att kolla om jag skulle med hem:D haha puss på henne iaf!
sen blev det iaf dags att åka hem, som ganska ofta annars så blev det 2;an för mig fast den här gången hem till v, bra mkt trevligare än soffan hos k må jag då säga:)
gulliga katten kombinerat med gulliga killen fick kvällen och min söndag att bli great, men som min trogna vapendragare sa innan så är det dom där småsakerna som dom gör som får en att bli kär, så kära folk påminn mig gärna mer än ofta att killar är kassa så jag inte faller ner i skiten :D
enda minuset var väl att jag var otroligt bakis, fast jag förtjänade kanske att må lite illa efter helgens vätskeintag.. imorses när v tyckte att vi kunde gå upp kl 8.15 höll jag på att dö..men sen så efter att han städat o gjort lite annat så blev det en sovstund.puss.


3 kommentarer:

Linnéa sa...

KILLAR ÄR KASSA! Killar är otrogna, kilalr håller på med fler samtidigt, killar fiser i ens huve, killar pinkar på toaringen, killar kan inte laga mat, killar tänker på sig själva (även i sängen), killar tycker att dom är perfekta (haha, snacka om att ljuga för sig själva), killar är alltför dryga, killar kan inte både vara snälla och se bra ut, killar är...killar!

Jenniie sa...

Haha tack linnea, du får gärna fortsätta med att uppdatera denna listan ;)

Anonym sa...

Vafan, ni kan ju inte såga alla universums killar vid fotknölarna! Jag kräver upprättelse åt det manliga könet, visst det finns massa svin men en del är faktiskt okej! Jag vet att du vet Jennie ;)