torsdag 20 mars 2008

This is the new shit.

Idag är en dag som jag ska ha så mkt cred för ;
  • Jag gick upp tidigt utan att jag egentligen behövde för att jag o linda skulle umgås.
  • snozade bara i en halvtimma.
  • tänkte på arne och ringde eve för att kolla ang. kören.
  • käkade inget onyttigt (smakade 2 godisar av mela dock).
  • ringde morbror o planerade fredagen då jag o Linda ska vara bartenders.
  • ringde också till V en stund och var trevlig.

Jisses vad duktig jag har varit idag. lite stolt över mig själv.

satt o kollade på massa gamla videos på youtube med def o bryan osv innan.

gammal musik är så mkt bättre, förstår inte varför det ska vara så :)

imorn peppar vi på utgång kanske..jag o linda.

fredag så äre workwork som gäller, bartenders..jag o linda.

lördag så dör jag snart. vet inte vad jag ska ta mig till.

la märke till att det blir mkt jag o linda.. kanske borde ta o skaffa oss ett gemensamt namn, typ som alla andra kändisar,

ett par minuter senare så har jag hittat en omvandlare för 2 st som oss. alternativen var :

1.Lennie

2.Jenson

3.Linman

Så nu kan väl alla vara så snälla och rösta på vad mitt o lindas namn ska bli :D haha.

oså äre sovtajm för mig nu. nattinatti.

1 kommentar:

Linnéa sa...

Jag röstar lätt för nr1;
Lennie.
Det var hett :D