fredag 29 februari 2008

bomdibebom another story comes.

Ih, jag fryser och är hungrig..sanningen är den att jag nog snart svälter ihjäl :(
och om jag ska dricka öl så äre nog en ide att jag äter ngt men aa, jag vågar inte gå ut till köket nu när pappa2 är där :$
på tal om ngt helt annat så borde en del skjutas. innan när skulle åka ner till stan o stod o väntade på bussen så kom den o körde förbi typ så jag var inte säker på om det var den snabba bussen ner till stan eller den andra dryga som åker miljontals mil i omväg så jag frågade om den gick ner till stan med en gång eller så..och sepekärring svarar astyket "det gör väl alla bussar"
otrevligare går nog inte hitta, tänkte säga fu till henne..men med risk för att bli avslängd så höll jag tyst, var inte sugen på en promenad. död åt otrevliga människor iaf.

snälla gode gud gör det här till en bra kväll. en rolig kväll. en kväll som inte slutar hemma hos lindis. haha, jobbigt för henne som ska upp o jobba imon bara :) jag vill ju träffa gulligt folk ikväll, vilket jag är ganska osäker på om jag kommer att göra :/ fast egentligen..varför träffa ngn man tänkt o ignorera, ibland krånglar jag till det alldeles för mkt för min stackars hjärna.

aja, suttit själv nu ett bra tag..klockan börjar närma sig åka till linda igen tajm.
bussen går om 45 minuter. jag vet inte om jag orkar sminka om mig, kanske slänger på lite mer bara..håret är omöjligt att göra själv så det blir mössa ikväll. och egentligen vill jag ha jacka också, men eftersom jag är en hårding så ska det inte användas mer jacka om det inte blir snö förstås..jag förbereder mig inför sommaren.
sjuk är jag fortfarande också, men måste härda lite på det också..för om jag blir sjuk på festival så tänker jag ju bannemig inte vara klenis o åka hem, NOWAY!

Min bror kirrade jobb åt mig innan också :D underbart! det skulle dröja ett tag innan jag skulle börja..undra om det är värt att skaffa sig ett under tiden eller om det är onödigt. jag har ju jobb hos morbror snart också..hoppas det räcker till det nödvändigaste. sen så får min kära mor hjälpa mig med resten :D åhh, hultsfred iår kommer bli sjukt galet tokbra! Linkin Park, Simple Plan, HIM, Raised Fist .. oså massa fler :'D
Sweden Rock för första gången, kommer bli spännande oså :D massa bra band dit också! hiho, jag är så sjukt peppad för det hära så det är inte sant:D wihoo^^,


GE MIG FESTIVAL NU! 96 dagar kvar.

Inga kommentarer: