lördag 1 mars 2008

project well.

mm mätt o belåten, pappa2 delade precis en pizza med mig :D
det var sjuuukt gott.. oså mjölk till det också, mums säger jag ju bara.
service vare också..kom in med först maten, sen bestick när jag bad om det oså sen mjölken:D
sånt får jag inte ens hemma så kanske skulle överväga att flytta hit *-) haha.
sov till 14.15 idag, sen tyckte mela att det var dags för mig att stiga upp.. berättade för henne vilka vi träffade på krogen igår oså.. undra hur många gånger jag upprepade att martin förmodligen var det snyggaste jag nånsin sett, haha sry isåfall mela..jag var nyvaken och när du ville att jag skulle berätta vad som hade hänt kvällen innan så vare liksom bara martin jag såg framför mig..och han är sjukt snygg..eller var, har hört att puckot klippt bort allt det gudomligt vackra håret, stämmer det så vet jag inte om han är på riktigt samma nivå längre! som tur är jobbar han ikväll så jag kommer väl kunna få se hur det ser ut.

nu känner jag att jag är lite peppad inför ikväll iaf, ska träffa lindalarsson osv o förfesta lite med dem innan jag drar till bion o plockar upp lindababe! :D sen vidare till krogarna osv osv.. uppdates imorn eller ngt^^

2 kommentarer:

robertnilsson sa...

hoppas du hade skoj igår då :) försökte ju ringa men var ju till förbannelse svårt att höra dig :P
puss

Chilisex sa...

HAHA söta