fredag 29 februari 2008

some of these times



I onsdags så blev det en tripp till lidköping o mela ändå :)
vi käkade tacos med svampfärs och gottit till, sen så blev det glass till efterrätt.
vi låg mest i sängen o skickade onödiga sms, och pratade strunt..sånt som tjejer är ganska bra på! haha!
sen så skulle vi se film, tittade på "G- som i gemenskap" den var väl okej. lite äcklig o lite rolig osv..
satte oss vid facebook, killar är kassa. oså har jag börjat fundera på om dom verkligen inte har det minsta sinne för humor..eller om dom ens vet vad ironi är liksom(!?) dö iaf.


gick o la oss tidigt så både jag o linda hade problem med att somna, vet inte hur många gånger jag hörde henne sucka o knäcka fingrar o vända sig o dra lite i täcket osv:D haha^^
somnade till slut iaf, o sen så fick vi gå upp hur tidigt som helst för att gå till melas skola.. synd att det blåste så annars så hade det vart perfekt vårdag..men aah, det duger måste jag säga.. hellre det här än regn osv :/





Sitter själv hos lindis nu, hon åkte o jobbade efter att hon lagat middag åt oss :D hon har också lärt mig att man inte sitter med täcke runt sig när man äter och att numret till polisen är 112 (Y) haha^^
ska hoppa in i duschen nu oså göra mig iordning lite grann så jag kan dra ner till henne så kan hon dra på rast så kan vi gå o köpa dricka..sen så åker jag hem till henne igen oså väntar tills hon slutar :)


ikväll vet jag inte vad vi ska göra, är inte så sugen på trägår´n, speciellt inte med tanke på bandet som spelar och att förmodligen M jobbar också. kasst liksom, sen så äre dyrt också..farao vad jobbigt det är att inte vara miljonär ;( allt vore så mkt enklare då lix..






Min bejb som jag numera bor hos. PUSS!


Inga kommentarer: