måndag 25 februari 2008

festivalnutack.

helgen med mina bejbs var som vanligt bäst. fast inte riktigt lika bäst som andra gånger, tråkigt på krogen utan V & K.
Jag o mela hamnade iaf på efterfest med snygga killar. haha^^ aja iaf.
ingen bra ide att kvällen innan underskatta svenska vädret, Jag o Linda tänkte att det räckte med bara tröja på sig, vilket visade sig vara en dum ide för att igår gjordes det åt en toarulle att snyta sig med, och nare på näsan :( idag är det ännu värre, stämbanden är inte vad dom skulle vara! synd om oss ;(

Idag när jag o mami var på väg hem ifrån stan så pratar jag om lite festival planer osv, då säger "ja just det, jag såg att dom dära linkin park hade släppts till hultsfred" jag tror jag blev så glad att jag nästan började lipa:D ringde illa kvickt till linda, och jag tror nog att hon delade min lycka :'D ojojoj, guud vad glad jag är nu!
min bror har fått lön o ska betala min sr biljett, hultsfred har fått sjukt värda band och ah jag är sjuk men det gör inte så mkt! nu ska jag nog ner o sola lite. eller om jag skulle vänta med det tills ikväll.. får se.

hiho, ge mig festival NU!
sen vore det okej om min hals börjar fundera på att friskna till.tack.

PUSS^^

Inga kommentarer: