tisdag 26 februari 2008

we used to be friends.

Vet inte om det är mitt fel att allt känns så kasst, förmodligen är det inte det men ändå!
synd att alla inte kan inse att jag är det bästa som hänt dem och att dom kanske ska ta vara på det o dumpa andra mer obetydliga blondiner.

Dagen började kasst, jag fick inte sova länge och jag är fortfarande dödssjuk! Mamma har inte vaknat på den bästa sidan idag så jag tänkte vara snäll o erbjuda mitt sällskap på bio ikväll eftersom min kära vän linda bjussar på biljetten :) men då säger hon att hon inte orkar ikväll MEN "imorn ska vi ha en alldeles egen dag" jaha tänkte jag, jag som skulle till mela. ler lite uppgivet till mamma o säger "okej". sen så blev hon jättepepp på bio så jag vet inte. kanske kan åka till mela på torsdag morgon. jag känner att jag borde muntra upp min mamma lite :/ som sagt allt är kasst.

jag längtar lite till helgen också typ, fredag kanske fest. lördag fest. söndag hänga med linda.
jag gillar mina söndagar, hänga hos linda o tjocka mig med henne. bara ligga där o inte göra ngt hon är bäst för mig, hon är min björn gustavsson :'D kanske ska höra med henne om hon vill ta med mig på sin arabiska vita häst :)
utomlands, eller usa igen tack. kan inte ens se bilderna utan att få magont oså känner man att man blir mer o mer desperat efter att åka igen :) usch vad jag behöver pengar!

på lördag ska vi fira therese tror jag nog, fast först bartömmning på 1rok :) peppapeppa. sen är det helgen vi sett framemot så länge som kommer. Linnea bejb kommer hit :) ska visa henne att tightbrallor o stort hår är läckert.




I've just moved you to the top of my to do list.

3 kommentarer:

robertnilsson sa...

hmm.. tightbrallor och stort hår? låter nästan farligt ;) hehe

robertnilsson sa...

jag sa aldrig att det var något bra... :P hehe

Linnéa sa...

haha visa mig dom där tihtbrallorna ni, men räkna inte med att jag kommer bli alltför imponerad;)